.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه خاتمی با دوم خردادی ها چه گذشت؟

شمال نیوز: سید محمد خاتمی اخیرا در جلسه ای با برخی اصلاح طلبان به آنان تاکید کرده است که هر گونه سخن به میان آوردن از تحریم و عدم شرکت درانتخابات به منزله محو این قشر از فضای سیاسی کشور و بی آینده شدن مطلق این گروه است.

به گرارش فردا، این نشست مصوبات مختلفی داشته است ؛ازجمله آنکه با مشخص شدن فرایند تایید صلاحیت ها از امکان رقابت در اکثر حوزه ها سخن به میان آورده شده است و هم چنین تاکید شده است با توجه به تایید صلاحیت ها سخن گفتن از شرایط نابرابر انتخاباتی و... بیهوده است و باعث مضحکه شدن جناح دوم خرداد خواهد شد.

در عین حال خاتمی با تاکید بر فواید حضور در انتخابات از حاضران خواسته است که با قوت به مسیر خود ادامه دهند .هم چنین مقرر شده است برای نیل به این امر خاتمی مذاکراتی را مجمع روحانیون برای صدور بیانیه دعوت به مشارکت در انتخابات انجام دهد.

تایید 70 درصد از کاندیداهای اصلاح طلب

گفتنی است امروز سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان مجلس در گفتگو با یک خبرگزاری از تایید‌ صلاحیت‌ کاندیداهای اصلاح طلب از سوی شورای نگهبان ابراز خشنودی کرده است و اذعان کرده: عملکرد شورای نگهبان شرایط خوبی را برای حضور در انتخابات فراهم کرده است.

داریوش قنبری با بیان اینکه دورنمای وحدت بین جریان‌های اصلاح‌طلب بسیار خوب است خاطر نشان کرد: عملکرد شورای نگهبان در این دوره مطلوب بود و خوشبختانه کمتر شاهد ردصلاحیت غیرقانونی و برخورد سلیقه‌ای با کاندیداها بودیم.

وی افزود: در احراز صلاحیت اصلاح‌طلبان نیز همین موضوع باعث شده است که حدود 70 درصد افراد تایید صلاحیت شوند که این موضوع قطعا در افزایش سطح مشارکت مردمی تاثیر‌گذار خواهد بود و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و فراگیر باشیم.

عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی، با اعتقاد به اینکه با وجود تایید صلاحیت‌های مناسب فضای رقابتی هم‌اکنون بیشتر مرتبط به جریان‌های اصولگرا است ادامه داد: در بسیاری از حوزه‌ها تنها رقابت بین اصولگرایان را شاهدیم و در بین اصلاح‌طلبان شرایط رقابتی به طور کامل فراهم نیست.

وی با تاکید به اینکه عملکرد شورای نگهبان قطعا بر مشارکت مردم و رقابت بین کاندیداها اثر مثبتی خواهد داشت مدعی شد که اگر این افراد از جریان اصلاح‌طلبی تایید صلاحیت نمی شدند، انتخابات بسیاری بی‌رمق برگزار می‌شد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ر-م 3 اسفند 1390
سلام واقعا چقدر انتخابات رقابتي وجود دارد مخصوصا زماني كه از ناحيه اصلاحطلبان3ليست منتشر بشود شمال نيوز باور كرديم والسلام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.